سرور پیشرفته OB44 فری فایر : آموزش کامل نحوه استفاده

کد فعال سازی

  OB44 Advance Server فری فایر : چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

کدهای فعال سازی سرور پیشرفته OB44 فری فایر به شما امکان دسترسی به مرحله آزمایش برای به روز رسانی بعدی را می دهد.

نسخه OB44 Advance Server فری فایر برای شروع در 22 مارس 2024 آماده شد. و به بازیکنان اندروید اجازه می دهد تا ویژگی های منتشر نشده را قبل از به روز رسانی نهایی آزمایش کنند. با این حال، برای ورود به مرحله آزمایش برای به‌روزرسانی پچ بعدی، بازیکنان باید کد فعال‌سازی سرور پیشرفته OB44 فری فایر را دریافت کنند. که پس از ثبت نام توسط گارنا ارائه می‌شود.

در خرید جم فری فایر از جمینجا ، واریز جم بدون نیاز به اطلاعات اکانت و تنها با آیدی و اسم شما در بازی انجام می شود.

در بخش زیر، بازیکنان با نحوه دریافت و استفاده از کد فعال سازی برای OB44 Advance Server آشنا می شوند.

مقالات مرتبط »     3 بهترین اسنایپر فری فایر و فری فایر مکس کدامند؟ (Snipers)

چگونه کد فعال سازی سرور پیشرفته OB44 فری فایر را دریافت کنیم؟

کد فعال سازی سرور پیشرفته OB44 فری فایر برای هر کاربر منحصر به فرد است. و نمی تواند دو بار از آن استفاده کند. برای دریافت یک کد منحصر به فرد، باید در وب سایت رسمی Advance Server برای مرحله آزمایش Free Fire OB44 ثبت نام کنید. علاوه بر این، کدهای فعال سازی سرور پیشرفته OB44 برای تعداد محدودی از کاربران ارسال می شود. به این معنی که باید در اسرع وقت با پیروی از راهنمای گام به گام زیر ثبت نام کنید:

  • بازیکنان برای ثبت نام در OB44 Advance Server در مارس 2024 باید به “ff-advance.ff.garena.com” مراجعه کنند.
  • مرحله آزمایش OB44 از 22 مارس شروع شد. اما طرفداران می توانند از قبل با انتخاب دکمه “ورود” ثبت نام کنند. (با استفاده از حساب کاربری فیسبوک یا گوگل خود.) حسابی که بازیکنان برای ثبت نام از آن استفاده می کنند، باید به شناسه بازی Free Fire یا Free Fire MAX آنها پیوند داده شود.
  • پس از فشار دادن هر یک از دو دکمه “ورود”، بازیکنان به صفحه ثبت نام هدایت می شوند. جایی که باید حساب های ایمیل فعال خود را برای تکمیل درخواست سرور پیشرفته OB44 پر کنند.
  • پس از فشار دادن دکمه «اکنون بپیوندید» بازیکنان به صفحه دانلود هدایت می‌شوند. جایی که می‌توانند به سرویس گیرنده APK سرور پیشرفته OB44 فری فایر (انتشار در 22 مارس) و کد فعال‌سازی دسترسی داشته باشند.
  • بازیکنان می توانند کد فعال سازی را کپی کرده و کلاینت APK را دانلود و نصب کنند.

چگونه از کد فعال سازی برای سرویس گیرنده APK سرور پیشرفته OB44 فری فایر استفاده کنیم؟

پس از اینکه بازیکنان با استفاده از پیوند موجود در صفحه دانلود، سرویس گیرنده APK سرور پیشرفته OB44 فری فایر را نصب کردند، می توانند برنامه را راه اندازی کنند. در برنامه OB44 Advance Server، آنها می توانند کد فعال سازی ایجاد شده را برای باز کردن قفل دسترسی به مرحله آزمایش، جایگذاری کنند.

چرا کد فعال سازی برای OB44 Advance Server فری فایر نمایش داده نمی شود؟

در بسیاری از موارد، کد فعال سازی بلافاصله پس از ثبت نام نمایش داده نمی شود. زیرا گارنا مدتی طول می کشد تا برنامه بازیکنان را بررسی کند. از این رو، بازیکنان می‌توانند بعداً با ورود مجدد با حساب ثبت‌شده خود در ff-advance.ff.garena.com، برای بررسی پیشرفت خود بازگردند. کد فعال سازی قبل از شروع Free Fire OB44 Advance Server ظاهر می شود.

 

امتیاز دهید
نوشته قبلی

بهترین تفنگ دوربرد در پابجی موبایل : اسلحه M416 Assault Rifle

نوشته بعدی

بهترین توانایی های شخصیت فری فایر مکس (Character Abilities)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

تمامی حقوق نزد جمینجا محفوظ است.

دلیل بازگشت وجه