نحوه دانلود نسخه بتا 2.4.5 پابجی موبایل در اندروید با استفاده از فایل APK

بتا 2.4.5 پابجی موبایل

چگونه با استفاده از فایل APK  نسخه بتا PUBG Mobile 2.4.5 را در اندروید دانلود کنیم؟

اولین PUBG Mobile سال 2023 در اوایل ژانویه منتشر شد. راه اندازی حالت Martial Showdown که شامل یک آرنا منحصر به فرد هنرهای رزمی و عناصر گیم پلی هیجان انگیز است. پس از به روز رسانی، توسعه دهندگان یک نسخه متوسط 2.4.5 بتای جدید را منتشر کردند.

با نسخه بتا، توسعه دهندگان از بازیکنان سراسر جهان دعوت می کنند تا ویژگی جدید گیم پلی سفارشی World of Wonder را امتحان کنند. اساساً به شما امکان می دهد سناریوهای گیم پلی ایجاد شده توسط دیگران را امتحان کنید.

با خرید یوسی پابجی موبایل از جمینجا ویژگی هایی مانند Lucky Spin و Elite Pass در بازی در دسترس هستند.

با استفاده از فایل APK ارائه شده توسط توسعه دهندگان می توانید آخرین نسخه را در دستگاه اندروید خود دانلود کنید. راهنمای زیر حاوی دستورالعمل های دقیق برای نصب نسخه بتا 2.4.5 پابجی موبایل است.

مقالات مرتبط »  نحوه دانلود آخرین نسخه بتا پابجی موبایل و لیست آخرین ویژگی ها

راهنمای دانلود نسخه بتا 2.4.5 پابجی موبایل از طریق فایل APK

روند دانلود نسخه بتا 2.4.5 پابجی موبایل نسبتاً ساده است و ممکن است بدون مشکل انجام شود. با دنبال کردن دستورالعمل‌های ارائه شده در زیر، می‌توانید از فایل APK برای نصب نسخه بتا در دستگاه‌های Android استفاده کنید :

مرحله 1: برای شروع مراحل، باید به صفحه دانلود نسخه بتای PUBG Mobile 2.4.5 مراجعه کنید. برای انجام همین کار می توان از پیوندهای زیر استفاده کرد:

  • اندروید (x32): https://web.gpubgm.com/m/download_android.html

     

  • اندروید (x64): https://web.gpubgm.com/m/download_android_1.html

اولی 681 مگابایت است در حالی که دومی 761 مگابایت است. علاوه بر این، پس از نصب باید بسته های منابع را نصب کنید. در نتیجه، باید اطمینان حاصل کنید که فضای کافی در دستگاه تلفن همراه شما وجود دارد.

مرحله دوم: در مرحله بعد فایل مربوطه را بر اساس دستگاه خود دانلود کنید.

مرحله 3: هنگامی که فایل در تلفن شما قرار گرفت، باید تنظیمات “Install from Unknown Source” را فعال کرده و APK را نصب کنید.

مرحله 4: پس از اتمام مراحل نصب نسخه بتا 2.4.5 پابجی موبایل ، برنامه بازی را باز کنید و مجوزهای لازم را ارائه دهید.

مرحله 5: در نهایت، باید یکی از دو بسته منبع را دانلود کنید. پس از پایان دانلود، با استفاده از گزینه “Guest” وارد شوید تا وارد نسخه بتا شوید.

اگر هنگام نصب فایل APK با پیغام خطا مواجه شدید، ممکن است سعی کنید آن را دوباره نصب کنید. با این حال، اگر مشکل حل نشد، می‌توانید فایل را دوباره دانلود کنید و مراحل ذکر شده در بخش بالا را دنبال کنید.

از آنجایی که این نسخه بتا است، ممکن است دارای اشکالات و اشکالاتی باشد. در صورت برخورد با آنها، به شما توصیه می شود که آنها را به توسعه دهندگان گزارش دهید. تا قبل از راه اندازی رسمی به روز رسانی آینده، آنها را برطرف کنند.

دسترسی ویرایشگر نقشه در نسخه بتا 2.4.5 پابجی موبایل

اگر می خواهید نقشه خود را در World of Wonder در نسخه بتای PUBG Mobile 2.4.5 ایجاد کنید، توسعه دهندگان به افراد توصیه کرده اند که یک برنامه را از طریق یک فرم جداگانه WOW Google ارسال کنند. برای دسترسی به ویرایشگر، باید شناسه عددی بتای بازی خود را در این فرم ارائه دهید.

پس از آن، افراد منتخب به ویرایشگر دسترسی خواهند داشت. آنها می توانند نقشه های خود را ایجاد و ویرایش کنند. به طرفداران توصیه می شود در مورد مواجهه با هر گونه اشکال یا اشکال خاص، بازخورد خود را با توسعه دهندگان به اشتراک بگذارند.

سلب مسئولیت:

مقامات طبق بخش 69A قانون فناوری اطلاعات، PUBG Mobile را در هند ممنوع کردند. بر این اساس، به دلیل محدودیت های دولتی، بازیکنان این کشور نباید عنوان بتل رویال یا نسخه بتا آن را دانلود یا بازی کنند.

 

امتیاز دهید
نوشته قبلی

بهترین اپراتور اسکین سیزن 1 کالاف دیوتی موبایل 2023 که می آیند

نوشته بعدی

چالش سال نو قمری کلش اف کلنز : چگونه 3 ستاره داشته باشیم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

تمامی حقوق نزد جمینجا محفوظ است.

دلیل بازگشت وجه