چگونه دو اکانت کلش اف کلنز در یک دستگاه داشته باشیم؟

دو اکانت کلش

چگونه در کلش اکانت دوم بسازیم ؟

در این مقاله راهنمایی ارائه شده است تا به گیمرها کمک کند دو اکانت کلش اف کلنز در یک گوشی داشته باشند.

کلش آف کلنز در واقع یکی از اعتیادآورترین بازی هایی است که برای دستگاه های تلفن همراه ساخته شده است. این بازی هم بر گیمرهای جوان و هم گیمرهای مسن تأثیر می گذارد. و باعث می شود تمام روز به تلفن های هوشمند خود خیره شوند. اما همه چیز به همین جا ختم نمی شود. زیرا برخی از علاقه مندان به COC ترجیح می دهند دو کلش اف کلنز در یک دستگاه داشته باشند تا بتوانند تجربه بازی خود را به حداکثر برسانند. همچنین می‌تواند به آنها در برنامه‌ریزی استراتژی‌هایی که قرار است با پیشرفت بازی‌شان استفاده کنند، کمک کند. با این حال، بازی دو اکانت کلش اف کلنز در یک گوشی به این راحتی نیست! به خصوص برای کسانی که اهل فن نیستند.

سابقه چند ساله سایت جمینجا و داشتن درگاه بانکی مستقیم به نام خود سایت یکی از مهمترین شاخص های خرید جم کلش اف کلنز مطمئن می باشد.

دو اکانت کلش اف کلنز را روی یک دستگاه بازی کنید

  • برای iOS
  • برای اندروید

داشتن دو اکانت کلش اف کلنز در iOS

برای کاربران iOS، بازی با چندین اکانت کلش اف کلنز به راحتی قابل انجام است. کل ترفند در تنظیمات نهفته است. به «تنظیمات» آیفون بروید، «مرکز بازی» را جستجو کنید و آن را باز کنید. اکنون روی Apple ID خود ضربه بزنید و “Sign out” را انتخاب کنید، این مربوط به اولین حساب شما است. برای جابه‌جایی به حساب دوم، کافی است روی کلید «ورود به سیستم» در Apple ID دوم خود که با حساب دوم شما همگام‌سازی شده است ضربه بزنید. و روی «ورود به سیستم» ضربه بزنید. پس از بارگذاری دومین اپل آیدی، اکنون می توانید بازی کلش اف کلنز خود را باز کنید. هیچ تغییری وجود نخواهد داشت. با این حال، پس از باز کردن بازی، باید منتظر پیام تأیید پاپ آپ باشید که از شما می‌خواهد بازی را که با Apple ID جدید همگام‌سازی شده است، بارگیری کنید، فقط روی «Load» ضربه بزنید. برای بازگشت به حساب اول خود، این روند را تکرار کنید. نگران نباش! پیشرفت بازی شما را از دست نخواهد داد.

مقالات مرتبط »   آموزش کامل نحوه بازیابی حساب کلش اف کلنز قدیمی یا گم شده

اجرای 2 کلش اف کلنز در گوشی اندروید

خوشبختانه، برای کاربران اندروید، دو گزینه وجود دارد که می توانید از آنها برای اجرای 2 حساب COC در یک دستگاه استفاده کنید. یکی با استفاده از راه مستقیم، در حالی که راه دوم با استفاده از برنامه ای به نام فضای موازی است. جزئیات بیشتر در مورد این روش ها در زیر نشان داده خواهد شد.

1. از روش مستقیم استفاده کنید

این روش مشابه روشی است که در گیم پلی iOS در مورد آن صحبت کردیم. به سادگی این برنامه را باز کنید و روی “Play now” ضربه بزنید. سپس روی Gmail که نشان داده شده است ضربه بزنید. یک منوی کشویی ظاهر می شود. اکنون «افزودن حساب» را فشار دهید و سپس حساب جیمیل را که با حساب دوم شما همگام‌سازی شده است، وارد کنید. پس از اضافه شدن، به منو بروید، COC را جستجو کنید و آن را باز کنید. هنگامی که بازی بارگیری شد، به “تنظیمات” بازی بروید، از حساب کاربری که قبلا بارگذاری شده است خارج شوید و سپس وارد حساب دوم شوید. فقط یک لحظه صبر کنید تا به طور کامل لود شود. با این حال، قبل از خروج از سیستم، مطمئن شوید که همه حساب‌ها به درستی با Gmail همگام‌سازی شده‌اند.

2. از برنامه شخص ثالث استفاده کنید

اگر راه مستقیم برای شما پیچیده به نظر می رسد، می توانید این برنامه به نام فضای موازی را امتحان کنید.

این ابزار اساساً یک برنامه برای ایجاد فضایی است که در آن می توانید یک برنامه کپی شده را بدون تأثیر بر روی برنامه اصلی اجرا کنید. این روش برای کسانی که دوست ندارند بارها و بارها حساب خود را تغییر دهند بسیار مناسب است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را دریافت کرده و آن را باز کنید. روی نماد “+” ضربه بزنید، COC را پیدا کنید و آن را اضافه کنید. اکنون کلش آف کلنز را که به تازگی به فضای موازی اضافه کرده اید باز کنید، به “تنظیمات” بازی بروید و سپس در دومین اکانتی که می خواهید بارگیری کنید، وارد شوید. اکنون 2 حساب COC دارید که به طور همزمان در حال اجرا هستند.

نتیجه گیری

همانطور که از اطلاعات بالا می بینیم، راه های مختلفی برای داشتن دو اکانت کلش اف کلنز در یک دستگاه وجود دارد. نیازی به نگرانی در مورد از دست دادن حساب COC خود با تغییر به حساب های دیگر وجود ندارد.

 

4.7/5 - (3 امتیاز)
نوشته قبلی

نقشه Armada Strike برای کالاف دیوتی موبایل ارائه می شود

نوشته بعدی

سکه های Vault کالاف دیوتی موبایل : نحوه دریافت و استفاده از آنها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

تمامی حقوق نزد جمینجا محفوظ است.

دلیل بازگشت وجه