رویال پس A1 پابجی موبایل : پوسته ها و جوایز آینده در راه هستند!

رویال پس A1 پابجی

Royale Pass A1 پابجی موبایل : پوسته ها و جوایز آینده

در مورد رویال پس A1 پابجی موبایل جدید اطلاعات کسب کنید!

Tencent نسخه بتای فصل آینده PUBG Mobile را برای بازیکنان منتشر کرده است تا ویژگی‌های آینده را آزمایش کنند. و بازخورد خود را ارائه دهند تا در صورت نیاز آنها را تنظیم کنند. همچنین در 12 می، به بازیکنان این شانس را داد که برای اولین بار در 6 سالی که بازی منتشر شده است، رویال پس A1 پابجی موبایل را پیش خرید کنند. بدون مقدمه، اجازه دهید به جزئیات بپردازیم.

مقالات مرتبط »   بهترین اسلحه‌ها در پابجی موبایل (2023)

رویال پس A1 پابجی موبایل : Roaring Rampage

Roaring Rampage Royale Pass نقدهای بسیار مثبتی را از سوی کسانی دریافت کرده است. که علاقه داشته اند به آن نگاهی بیندازند و با نگاه کردن به آن، می توان گفت که این هیاهو موجه است. همچنین انتشارات زیادی از خود دسته رسمی PUBG Mobile دریافت کرد. که شامل یک توسعه دهنده اختصاصی QnA فقط برای Royale Pass A1 بود که چیزی شنیده نشده است.

خرید یوسی پابجی موبایل در جمینجا با آیدی بازی شما انجام می شود که در کمتر از 30 دقیقه مقدار یوسی مورد نظر وارد اکانت شما می شود.

بنابراین، از تلاش محض انجام شده برای بازاریابی این رویال پاس خاص، می توان کارهایی را که برای آن انجام شد تصور کرد. که تلاش های انجام شده توسط تیم بازاریابی را نیز توضیح می دهد. بنابراین، اجازه دهید نگاهی به برخی از جوایز برجسته ای بیندازیم که می توان از رویال پس A1 پابجی موبایل : Roaring Rampage دریافت کرد.

1. مجموعه Neon Slayer (RP 1 و 5)

لباس Neon Slayer اولین پاداشی است که بازیکن هنگام خرید رویال Pass دریافت می کند و سپس آرایش سر که مجموعه را تکمیل می کند و در سطح RP 5 باز می شود.

2. Precision Artistry DP-28 (RP 1)

Precision Artistry DP-28 در کنار لباس Neon Slayer در سطح RP 1 نمایش داده می شود و اولین پوسته اسلحه ای خواهد بود که در دسترس کسانی است که رویال Pass را خریداری می کنند.

3. Ultramarine Pterosaur (RP 10)

آیا پتروسور اولترامارین ما را با این معضل مواجه می‌کند که آن را به عنوان پوست خودرو طبقه‌بندی کنیم؟ اما جدا از این، این اولین پوسته برای “ارگانیسم” در PUBG Mobile است و یک بازیکن می‌تواند آن را روی دایناهای پتروسور پرنده در حالت دینو اعمال کند.

4. Serpentine Gaze Plane Finish (RP 15)

هر فصل، Royale Pass به بازیکنان یک پایان هواپیما ارائه می دهد. این بار، ما پایان هواپیمای Serpentine Gaze را در لیست خود داریم. هواپیمای مشکی با برجسته ها و الگوهای نئونی چشم نواز است و بسیاری از بازیکنان ممکن است ترجیح دهند از آن برای بقیه فصل نیز استفاده کنند.

5. کلاه ایمنی استیل مورفر (RP 20)

اگرچه بخشی از مجموعه Neon Slayer ذکر شده قبلی نیست، اما کلاه ایمنی استیل مورفر به خوبی این مجموعه را تکمیل می کند و می توان آن را به عنوان بخشی از مجموعه مذکور به حساب آورد.

6. Violet Eclipse Thompson SMG

7. مجموعه Tangerine Drake (RP 40)

مجموعه Tangerine Drake اولین لباس از دو لباس کمیاب Mythic است که در این رویال گذر موجود خواهد بود. این لباس به دلیل طراحی عجیب و غریبش متمایز است که به نظر می رسد شخصیت توسط دایناسوری با طراحی کمیک وصل شده به لباس در آغوش گرفته می شود.

8. Brass Bovine MG3 (RP 50+5)

سومین پوسته از چهار پوسته اسلحه موجود در Roaring Rampage Royale Pass، پوسته برنجی گاو برای استفاده در مسلسل سبک MG3، که مختص airdrop است، در دسترس خواهد بود.

9. موتورسیکلت سایدکار ویولت اکلیپس (RP 50+20)

پوسته موتور سیکلت سایدکار، یعنی پوسته Violet Eclipse اولین و تنها پوسته وسیله نقلیه ای خواهد بود که بازیکن می تواند پس از خرید آن را از رویال پس A1 پابجی موبایل ردیم کند. پوسته های خودرو آیتم های مورد توجهی هستند که به ما می گویند توسعه دهندگان می دانستند چه کار می کنند.

10. پوسته Swiftshooter M16A4 (RP 50+40)

می توان استدلال کرد که این پوسته M16 احتمالاً زیباترین پوست در بین تمام پوست هایی است که می توان از طریق رویال پس A1 پابجی موبایل به دست آورد. خود پوست شباهت هایی به پوسته های مخفی باستانی در سال 2020 دارد.

11. مجموعه Spectre Slayer (RP 50+50)

تاره نمایش، Spectre Slayer آخرین جایزه موجود در Roaring Rampage Royale Pass است. و ویژگی منحصر به فرد خود را دارد. مجموعه Spectre Slayer اولین لباس در PUBG Mobile خواهد بود که به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا رنگ آن را سفارشی کنند و به طور مؤثر بین رنگ‌ها مطابق میل مالک جابجا شوند.

نتیجه گیری

توجه داشته باشید که فقط جوایز برجسته‌تر رویال پس A1 پابجی موبایل فهرست شده‌اند. زیرا در مجموع بیش از 100 جایزه وجود دارد. از جمله پاداش‌هایی که نمی‌توان آنها را مهم در نظر گرفت. علاوه بر جوایز اصلی ذکر شده در بالا، ایموت های معمولی و همچنین جوایز رایگان دیگری نیز وجود خواهد داشت که برای بازیکنان گریزان است.

 

3/5 - (1 امتیاز)
نوشته قبلی

آپدیت ژوئن 2023 کلش اف کلنز، سطوح جدید نیروها را نشان می دهد

نوشته بعدی

تاون هال 16 کلش اف کلنز چه زمانی در بازی عرضه خواهد شد ؟

2 دیدگاه در “رویال پس A1 پابجی موبایل : پوسته ها و جوایز آینده در راه هستند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

تمامی حقوق نزد جمینجا محفوظ است.

دلیل بازگشت وجه