چالش Builder Base Bonanza کلش اف کلنز را سه ستاره کنید!

چالش Builder Base Bonanza

راهنمای کلش اف کلنز : نکاتی برای غلبه بر چالش بیلدر بیس بونانزا

راه آسان برای پاک کردن چالش Builder Base Bonanza کلش اف کلنز اینجاست!

موردانتظارترین آپدیت بازی کلش اف کلنز یعنی Builder Base 2.0 از راه رسید. که تغییرات جالبی را نیز به همراه داشته است. فصل جاری می 2023، که ادامه فصل قبلی Dark Ages است. این هفته چالشی نخواهد داشت، که بسیار شرم آور است، اما ما یک چالش ویژه Builder Base داریم.

سایت جمینجا با هدف خرید جم کلش اف کلنز ارزان ، مستقیم و فوری و سایر آفر های این بازی زیبا طراحی و راه اندازی شده است.

این چالش که Bonanza نام دارد، جدیدترین موارد اضافه شده را در خود جای داده و درک نبردهای کلش اف کلنز را آسان‌تر می‌کن. که این راهنما به شما در پاکسازی پایگاه‌ها کمک می‌کند.

مقالات مرتبط »   Patch Note های به‌روزرسانی کلش آف کلنز Builder Base 2.0

معرفی چالش Bonanza در کلش اف کلنز

این چالش یکی نیست، بلکه مجموعه‌ای از پایگاه‌ها با ترکیب نیروها از پیش تعیین شده است که بررسی آنها کمی زمان می‌برد. بنابراین، چالش در اینجا یک کلمه کلیدی است. که از بیلدر هال سطح 2 شروع می شود و تا سطح 10 بیلدر هال کاملاً جدید پیش می رود. شما باید با گرفتن حداقل یک ستاره در یک نبرد پیروز شوید تا بتوانید قفل پایه بعدی را باز کنید.

جوایز در مقایسه با چالش های دیگر بسیار عالی هستند. و بر اساس تعداد ستاره هایی که در نبردها جمع می کنید توزیع می شوند. با در نظر گرفتن سیستم ستاره های برنزی و نقره ای جدید، با در نظر گرفتن سیستم ستاره های جدید برنزی و نقره ای، در حالی که سالن های سازنده پایینی مرحله دوم ندارند، می توانید هر چند بار که می خواهید پایه ها را ضرب کنید و حداکثر ستاره های ممکن را بدست آورید.

آموزش سه ستاره زدن چالش Builder Base Bonanza کلش اف کلنز

چالش Builder Base Bonanza کلش اف کلنز دارای یک سری پایه برای مقابله است. پس ما از یک بیلدر هال به سالن دیگر می رویم. و نحوه پاک کردن هر کدام را توضیح می دهیم. و در مجموع 9 پایه به استثنای مراحل را جمع می کنیم. فرصت‌های حمله زیادی برای شما فراهم شده است. پس می‌توانید به‌طور تصادفی نیروهای خود را در هر مرحله مستقر کنید تا تله‌ها و ساختمان‌های مخفی مانند تسلا را بررسی کنید و سپس برنامه‌ریزی کنید.

بیلدر هال 2

چالش اول تا حد زیادی ساده ترین چالش Builder Base Bonanza کلش اف کلنز است. دفاع های گوشه را با کمانداران یواشکی هدف قرار دهید. یکی را در هر طرف مستقر کنید تا بتوانند مخفیانه توپ ها را از بین ببرند. در حالی که توانایی آنها به پایان می رسد، Raged Barbarians را به گونه ای مستقر کنید تا دفاع ها آنها را هدف قرار دهند. از Sneaky Archer باقیمانده خود به عنوان پشتیبان استفاده کنید تا در صورت باقی ماندن، دفاع ها را از بین ببرید.

بیلدر هال 3

یک پایگاه ساده دیگر، اما با توجه به داشتن سه دفاع که می تواند هوا را هدف قرار دهد، ممکن است آن را دشوار بیابید. اولین هدف ما این است که Firecracker را بیرون بیاوریم. تا راه را برای مینیون های بتا باز کنیم. برای همین، یک Sneaky را مستقر کنید و به آن زمان برای پاکسازی بدهید. از طرف دیگر جاینت را برای از بین بردن Archer Tower و Sneaky را برای توپ در کنار آن مستقر کنید.

سمت چپ دارای تسلا مخفی است، بنابراین آن را با Sneaky فعال کنید و پس از فعال شدن، از توانایی مینیون‌های بتا برای خارج کردن تسلا استفاده کنید. به این ترتیب، تمام دفاعی که هوا را هدف قرار می دهد پاک می شود و مینیون های بتا بقیه پایگاه را پاک می کنند.

بیلدر هال 4

Baby Dragon نقش اصلی را در اینجا بازی خواهد کرد، بنابراین شما باید این حمله را با دقت برنامه ریزی کنید. اولین چیز این است که یک تسلا در بالا قرار دارد، بنابراین آن را با استفاده از Boxer و سپس بمب افکن که توسط کمانداران یواشکی احاطه شده است، فعال کنید. هنگامی که بمب افکن به برج آرچر نزدیک شد، توانایی آن را برای پاک کردن دیوارهای درون خطی فشار دهید، و اگر بخواهید بعداً یک بار دیگر می توانید این توانایی را تکرار کنید.

منتظر بمانید تا Firecracker توسط نیروهای زمینی پایین بیاید، پس از آن، در سمت دیگر پایگاه، Baby Dragon را مستقر کنید و اجازه دهید کار خود را در سمت راست انجام دهد. با نزدیک شدن به آرچر تاور، از توانایی اژدها برای از بین بردن تنها دفاع هدف‌گیری هوایی استفاده کنید، پس از آن می‌توانید به راحتی بقیه پایگاه را پاک کنید.

بیلدر هال 5

با توجه به داشتن گاری توپ و توانایی شگفت انگیز آن برای خمپاره بودن، که به غلبه بر چند دفاع روی کاغذ کمک می کند، پایه بسیار آسان است. در سمت چپ، گاری را مستقر کنید تا ساختمان‌ها را پاک کنید و قبل از اینکه زیر برد Archer Tower بیفتد، آن را به حالت Mortar Mode تغییر دهید و هنگامی که آن را پایین آورد، به حالت Cannon Mode و نزدیک Firecrackers، به Mortar برگردید. دوباره حالت

در نزدیکی سالن سازنده، ماشین نبرد را مستقر کنید، و در نزدیکی دیوارها، باکسر و بمب افکن را با توانایی دومی برای پاک کردن دیوارها فوراً فعال کنید. استفاده از توانایی ماشین نبرد در مرحله نهایی به جای ارسال هرزنامه، نتایج بهتری به همراه خواهد داشت. Baby Dragon و بقیه بعداً به راحتی پایه را پاک می کنند.

بیلدر هال 6

از بیلدر هال 6 دو مرحله حمله خواهید داشت. به یاد داشته باشید، اگر نیروهای شما زنده بمانند، آنها را حمل خواهند کرد که یک مزیت قابل توجه است. کارها را با Battle Machine و Boxer Giants و سپس Night Witch در پشت سر شروع کنید. از توانایی او برای استفاده از خفاش های خشمگین تا حد امکان استفاده کنید و اجازه دهید ماشین نبرد مرکز پایگاه را پاک کند.

دو کماندار در سمت چپ برای تسلا مخفی به دنبال همان آرچر در سمت راست. سربازان را برای بعد ذخیره نکنید، حتی اگر آنها را حمل کنند، زیرا بسیاری از نیروها شانس بیشتری برای پایان دادن به پایگاه سریعتر و ذخیره برای مرحله بعدی دارند. پس از پاکسازی، از طریق غار به مرحله بعدی بروید.

اگر تعداد زیادی نیرو از مرحله قبل داشته باشید، مرحله دوم تقریباً یک راهپیمایی است. جادوگر شب در اینجا بسیار مفید است، در حالی که ماشین نبرد به پاکسازی تقریباً کل پایگاه همراه با نیروهای تقویت‌کننده غیرقابل تغییر، یعنی Boxer Giant، کمک می‌کند. در صورت نیاز از توانایی ها استفاده کنید و خوب می توانید به سراغ یک 6 ستاره بروید.

بیلدر هال 7

Drop Ship یک سرباز قدرتمند بوده است که باید به دنبال آن باشید. و تنها با دو برج آرچر در مرحله اول، پاکسازی آن آسان است. از ماشین نبرد برای پاکسازی قسمت بیرونی پایگاه استفاده کنید. در حالی که از Drop Ships برای سنگ شکن ها استفاده کنید. در حالی که برج آرچر به ماشین نبرد قفل می شود، مینیون ها را مستقر کنید تا بقیه پایگاه را پاک کنند.

در مرحله بعد نیز همین کار را انجام دهید. Battle Machine در یک طرف، مخصوصاً برای پایین آوردن Roaster، و Drop Ship به دنبال Minions در سمت راست. از توانایی بیرون آوردن تله ها در صورت نیاز استفاده کنید و در واقع به کار زیادی نیاز ندارد.

بیلدر هال 8

Power PEKKA به عنوان یک مخزن عالی وجود دارد. بنابراین شما اصلاً نگران این پایه نباشید، حتی اگر ممکن است ترسناک به نظر برسد. سه PEKKA، یکی به هر باز و سپس ماشین نبرد. گرفتن سنگ شکن مهم است. بنابراین توانایی Battle Machine را زمانی که نزدیک به سنگ شکن است فعال کنید. غول‌ها به دنبالشان آمدند و بربرها در نزدیکی سالن ساختمان برای بیرون آوردن تسلا.

مرحله دوم در صورتی که نیروها را حمل کنید چندان تهدیدی نیست. از کنار OTTO Hut شروع کنید. از ماشین نبرد برای پایین آوردن Firecracker و پشت سر آنها Raged Barbarians استفاده کنید. هنگامی که Roaster و Firecracker از کار افتادند، Minions را در اطراف پایه و Copter را در هر طرف پایه برای یک 6 ستاره آسان مستقر کنید.

بیلدر هال 9

قسمت بالای پایگاه را با ماشین نبرد و PEKKA هدف قرار دهید. بنابراین وقتی به سنگ شکن رسیدند، از توانایی های خود استفاده کنید. هاگ گلایدر در دو جهت مجزا برای پاکسازی دفاع ها و یکی در مرکز و بقیه از جهت مخالف. خوب، این به راحتی این کار را برای سه ستاره به طور شگفت انگیزی انجام می دهد.

نیروهایی که در مرحله بعد منتقل می شوند یک بار دیگر یک مزیت هستند. از هلی کوپتر نبرد در بالای پایه استفاده کنید. تا توپ های دوبل، کمپ ها و سنگ شکن های آسیب دیده را از بین ببرید. این تقریباً قسمت سخت پایه را تمام می کند. قسمت بعدی Hog Gliders است که برای پاک کردن پایه و توانایی Coptor برای پاک کردن Zappies گسترده شده است.

بیلدر هال 10

مرحله آخر ممکن است سخت ترین مرحله باشد. اما همیشه راهی وجود دارد که همه چیز را به نفع خود بکشید. در مرحله اول، دو گوشه را با جادوگر جدید در حالت Electro هدف قرار دهید. تا زنجیره او فعال شود و X-bow به طور کامل حذف شود. پس از پاکسازی، Giants، PEKKA و Battle Machine در مرکز بالای Crusher مستقر می شوند و از قابلیت بیرون آوردن آن استفاده می کنند.

هنگامی که به سالن سازنده نزدیک‌تر شدند، قابلیت Wizard را به حالت Inferno Mode تغییر دهید تا سریع‌تر حمله کنند. پس از اینکه نیروها Firecrackers را پاک کردند، Baby Dragon را در سمت چپ با هدف قرار دادن Cannons برای پاکسازی پایگاه مستقر کنید.

مرحله دوم طبق معمول آسان است. فقط کارت های خود را درست بازی کنید. جاینت و ماشین نبرد را برای پاک کردن پایگاه بیرونی و کمانداران به عنوان پشتیبانی مستقر کنید. هنگامی که منطقه پاک شد، جادوگران را مستقر کنید تا با استفاده از حالت الکترومد، دفاعی را در داخل زنجیر کنند. و Baby Dragon را برای تسلا در سمت راست مستقر کنید. این کافی است زیرا به پایگاه همراه با نیروهای تقویتی کمک می شود تا چالش را به پایان برسانند.

این همه در حال حاضر راهنمای سه ستاره زدن چالش Builder Base Bonanza کلش اف کلنز است. زمان برای به دست آوردن حداکثر تعداد ستاره های ممکن است!

 

امتیاز دهید
نوشته قبلی

پچ نات بیلدربیس 2.0 در کلش اف کلنز : نیروهای جدید، توانایی ها، چیدمان

نوشته بعدی

آپدیت PUBG Mobile 2.6 با موضوع دایناسور معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

تمامی حقوق نزد جمینجا محفوظ است.

دلیل بازگشت وجه